- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset
- Hae linkki
- X
- Sähköposti
- Muut sovellukset
Kamerani saapui kuin saapuikin eilen postissa, päivää vaille kuukauden sen jälkeen kun sen huoltoon lähetin, päivää vaille 2 viikkoa siitä, kun kävin liikeessä huutamassa (tietysti tämä omalta paikkakunnalta liikkeeseen ja taas kotiin -matkustus on "oma vika"). Mukana joku huoltotilauslappu, mikä just ja just kertoo mitä kameralle on ehkä tehty: "tarkistettu... suositellaan sulkijajärjestelmän korjausta". Kai on sitten jopa korjattu, kun kerran toimii.
En oikein tiedä mitä tästä pitäisi näin jälkikäteen ajatella. Ehkä odotin sitä "pahoittelut että kesti"-viestiä kameran mukaan, mutta senkään vertaa Rajala ei viittsinyt asiaa hyvitellä tai selitellä. Ehkä ei tarvitsekaan - iso erikoisalan liike voi tehdä mitä lystää ja palvella parempia, tonnien kameroita ostavia asiakkaita. No, toivottavasti minun halpiskamerani toimii jatkossakin - en taitaisi kestää toista vastaavaa huoltorupeamaa. Saa nähdä kuinka pitkään menee ennen kuin kuvaan taas samalla ILOLLA kuin heti kameran hankittuani. Pikaset pihakukista otetut testiräpsäykset oli ainakin ihan kivoja...
En oikein tiedä mitä tästä pitäisi näin jälkikäteen ajatella. Ehkä odotin sitä "pahoittelut että kesti"-viestiä kameran mukaan, mutta senkään vertaa Rajala ei viittsinyt asiaa hyvitellä tai selitellä. Ehkä ei tarvitsekaan - iso erikoisalan liike voi tehdä mitä lystää ja palvella parempia, tonnien kameroita ostavia asiakkaita. No, toivottavasti minun halpiskamerani toimii jatkossakin - en taitaisi kestää toista vastaavaa huoltorupeamaa. Saa nähdä kuinka pitkään menee ennen kuin kuvaan taas samalla ILOLLA kuin heti kameran hankittuani. Pikaset pihakukista otetut testiräpsäykset oli ainakin ihan kivoja...
Kommentit
Lähetä kommentti